hallihallå

Gud jag blir bara sämre och sämre på att skriva. Idag har jag vart hemma från skolan för jag har haft asont i magen, ingen aning varför (?) viss värk känner man igen som tjej liksom (; Så jag har typ legat hemma hela dagen och försökt bli av med värken och nu känns det lite bättre, ska försöka gå till skolan imorgon så jag kan ta hem skolböckerna iaf. Men tror att det kommer bli bra tills imorgon! 
Idag lagade jag mat till mig själv, typ första gången på länge (; ost&skinksallad blev det, mums.

Fast nu ska jag fortsätta lyssna på musik och dricka sockerdricka, typ milt mot magen (?) sen sova :)



gammal bild på moi
Puss/ angeeee


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sötnos!!! kram kram mamma

2009-09-11 @ 15:12:06
Postat av: Anonym

Sötnos!!! kram kram mamma

2009-09-11 @ 15:13:09

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0