För jag har Bajen i blodet


Kom nyss hem från träningen, det var jobbigt. Endast fys i 1½ timme typ. Blääu. Mina ben var som spaghetti. HerreJesus vad jag höll på att dö. Men klarade mig igenom allt iallafall. Shit, låter som att jag är helt otränad & klen, men det är jag faktiskt inte :o . tro det eller ej, men är ganska duktig på att springa långa sträckor. Haha, jaja, låt mig skryta för en gångs skull. Nu är det dax för en varm dusch & att plugga engelska, shit my god, 60 glosor tills imorgon! Dra åt pipsvängen.... Kisses / nellzoreeeeeeee


Kommentarer
Postat av: Raougina

Engelskan är tills på torsdag ;), tror jag..

2009-09-08 @ 21:18:48
Postat av: Raougina

Engelskan är tills på torsdag ;), tror jag..

2009-09-08 @ 21:20:10

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0