Feels like you're dying.

Tjena alla glada fiskar.
Praon idag = hell. Orkar inte gå in på detaljer. Säger bara, ni som ska praoa, PRAOA PÅ DAGIS! Ångrar att jag inte gjorde det nu, liksom gratis mat, gosa med barn, rita och annat. Okej, det kanske inte är så najs, men iallafall mera najs än mitt skitjobb. Nu sitter jag och kollar på svenska hollywood-fruar, säger bara OMG... Haha, dom är ju för roliga.
Imorgon är jag somsagt ledig från praon, så sköööönt! Ska vara i skolan 08.30 och möta alla gubbänglar, ekisar & helgon. Alltså kamratstödjare från min skola, hökarängen & kvicken. Ska bli kul. Vet inte riktigt vad vi ska göra, men Anna sa att det var någon slags "Kick-off"-träff eller något (?) Aja, vi får väll se. Ska koka lite te och ta yogurt eller något. P&K / nellaaaaa

ps. OMG dom gör ansiktsbehandling med 24karats guld på Svenska Hollywoodfruar?! ds.


Kommentarer
Postat av: bettan

det är inte gratis mat på dagis det kostar tio kroner per dag och dessutom är den lika äcklig som i skolan så det så.

2009-09-22 @ 15:33:12
Postat av: nellzoreee

jamen skulle lugnt paya 10 spänn iallafall becco :)

2009-09-22 @ 17:56:20

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0