Sometimes it's gonna rain

Tja. Kom nyss hem ifrån farsta. Köpte strumpbyxor, värmeskyddsspray, te, mjölkskummare och kanske något annat? Aja, idag var jag ju ledig från praon, var i skolan istället. Träffade alla ekisar, helgon och gubbänglar. Vi gjorde inte så mycket, lite värderingsövningar, heta stolen osv. Så nu är det endast 3 dagar kvar på praon! YES!! Har träning strax i sköndal. Ska möta bettan innan, flajsan är ju i Italien så.. OM jag är avundsjuk. Jaja, ska städa lite och byta om. Hörs senare! P&K / nella


typ: "hej, ser megaseriös ut för första gången" ..
aja, iallafall mina strumpisar. balla, huh?


Kommentarer
Postat av: matte

nellzor OM jag kommer komma hem till dig på en fika snart ;)

2009-09-22 @ 19:28:13
Postat av: nellzooooor

hahahah, mjaduu. frågan är om du blir inbjuden.. hehe skoja bara, det är klart :p förresten skummaren kostade bara 39 på åhléns, men den kanske pajjar iof

2009-09-22 @ 21:41:44
Postat av: matte

OMG vilket kap, ska dra dit

2009-09-23 @ 20:14:22

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0