Bajen-Enskede @ kanalen

Tjii. Idag har jag match mot Enskede på kanalis. Tagga nu bajen :) .. Igår sov Matilda hos mig. Vi kollade på kvalmatchen & lite annat. Hon drog hem nyss. Nu sitter jag och kollar på något amerikans TV-program, haha? Handlar om feta männiksor som ska gå ner i vikt & tävlar mot andra, whatever.. Det suger iallafall! Ska städa lite nu & sedan plugga NO, måste verkligen få bra i det. Brukar inte plugga mycket alls, eftersom jag aldrig hinner det. Men jag måste måste måste verkligen det nu, gled på ett bananskal hela åttan för att jag inte behövde plugga, det gick liksom bra iallafall, men det känns som at jag måste ta tag i det nu & börja plugga så det går ännu bättre! Aja, vi  hörs kanske efter matchen. P&K / nella


ps. Jag tycker "Grynet" är en jäkligt ball tjej. Hon tar ingen skit, inte jag heller. ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0