Baby I can see your halo

Tja. Kom nyss hem till mams. Ska vara här i helgen. Har handbollscup hela helgen också. Träning ikväll också, fotboll. Gick nog ganska bra på NOprovet idag också. Nästa vecka är det prao. Är lite nervös, för när jag ringde min handledare var han typ.. Jag vet inte men han fattade inte vad jag sa oich grejer.. Aja, skitsamma. hoppas det går bra iallafall :p . HAHA, btw, spelade lite farmville nyss, jag hittade en ful ankunge på min farm, jag ba eeeeee? Haha, visste inte att det fanns ;) Juste, hade gubbängelfoto idag, Jag & Sofia satt på golvet, haha. Tror jag blev bättre på det fotot än klassfotot. Fast jag vet inte, lyckas alltid bli så ful på sånt där skit. Men hörs kanske ikväll! Har nog ingenting att göra då, så.. :) P&K / nella


hihi, kan inte sluta garva åt den här bilden, så sööt på lulle the man


Kommentarer
Postat av: Anonym

SV dom är från rut m fl. :)

2009-09-13 @ 19:20:18
URL: http://yyours.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0