angelica är tillbaka

Sådär Nu ska jag fanimej ta mig i kragen och uppdatera ! Varje dag :) , tänk er nu börjar jag mitt nya liv med att sköta allt och då tillhör bloggen det ellerhur? ja precis det gör den. Just nu sitter jag här och lyssnar på musik och tänker på en viss person :o, ohno nobody knows who (; men tänker inte riktigt säga vem det är iaf inte nu. Igår var jag med Ewelina och Josef vi tog det mest lugnt och så. Idag har jag bara vart hemma och vilat som attans, är ju små sjuk fast börjar bli bättre faktiskt och det är ju en positiv sak! Nu ska jag kolla på tv,


PUSS/ angeeeeee

ps. It's time to face the truth I'll never be with you </3 ds.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0