Ain't no river wide enough baby

Tja. Är hos mamma nu, men ska till pappa strax, eller är hos honom typ 20.30. Ärligt, jag orkar inte! Bajen torskar verkligen varje match, vad är det frågan om?! Aja, orkar inte lägga mer energi på det nu. Bläu!!
Haha, somnade idag när jag kommit hem från matchen, jag var verkligen skittrött! Hoppas jag kan somna ikväll då. Tror inte det kommer vara något större problem, men aa. Prao imorgon dåra, Hammarby Sjöstad. Gäller att vara i tid, ringde handledaren i fredags, han verkade inte vara så happy. Men, men.. Kommer säkert gå bra, skönt att slippa skolan nu i två veckor! Nej, nu ska jag tamefan kolla på TopModel. Wihoo. P&K / sur nella


HAHAHAHHAA, flajsi, sandra & jag i sjuan x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0