VI É BAJEN FRÅN SÖDER!

Var & kollade på matchen idag. Stod i klacken med Thomas. 0-1 AIK, på hörna, som var felaktigt dömd. 1-1 HAMMARBY, Simon Guden Helg!           
Glädjen var ... o b e s k r i v l i g !                  MEN, så gör AIK 1-2, Fan.. Nu måste vi vinna sista 2 matcherna, Trelleborg & Häcken.. Djurgården har nog Kalmar & Helsingborg och Örgryte vetr jag inte. Om vi inte vinner dom matcherna åker vi ner ... Till Superettan.
ps. Jag H A T A R Bojan! Sjöng så jag nästan tappa rösten när han låg och hade fejkont; LÅT HAN DÖÖ, LÅT HAN DÖÖ, LÅT HAN DÖÖÖÖÖ! äckel... ds.

Kommentarer
Postat av: Linnea Zallin

hahah, fy fan va underbart skrivet nelly ! (:

2009-10-25 @ 20:08:34
Postat av: Nelly

Haha, men seriöst det här är riktigt illa :p

2009-10-25 @ 20:54:30
URL: http://nellange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0