Veckans citat!

En kall morgon när Ludwig inte vill ha jacka.
Pappa: Alltså Ludwig, det är nollgradigt. Du måste sätta på dig jackan!
Ludwig: Men pappaaaaaa, kan det inte vara femgradigt?!
Nora: Meh, Ludwig, femgradigt är också kallt..
Ludwig: Tusengradigt då?
Nora: Ludwig, då är det så varmt att du kokar, man dör om det är så varmt!

Haha, shit. Fattar inte hur man kan veta sånt när man är 6 år!

Vid matbordet hos Lina
....Lina: Nora, du är verkligen klok som en bok!
Ludwig: Mamma.. Är jag klok som en kötbulle då?

Hahahahahahaha, kan inte sluta garva, klockrenaste! Men Ludwig menade att böcker är tjocka och kötbullar också, men skillnaden är ju innehållet, haha. Gullmonster.. Det är inte lätt när man är 4 år!


Jag & min kloka kötbulle!


Kommentarer
Postat av: Daniela

hahaha!! vad sööt ludwig e :D haha!

Shiiet att nora har koll på det :o :D

Ha det, Kram!

2009-10-04 @ 18:22:56
URL: http://hallonplantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0