Turn the lights on!

Tja, har precis käkat typ brunch! Ska städa lite & sedan bege mig till Farsta, ska köpa present till Timmy. Ikväll ska jag hem till pappa igen, ska fira brorsan. Men ska tillbaka till mamma igen och är där tills på söndag! Blääu, snart är det skola också! Ska tydligen ha läst ut en engelskabok till nästa vecka ;s , det stod i planneringen, men Jessica hade inte sagt något, blir så irriterad! Fast Matilda lånade en bok åt mig, ska bara läsa den nu, men den är skitsvår! Robinsson Cruise .. Skitliten text och fattar typ ingenting. S Y N D ! Jaja, nu skriver Timmy att jag måste hem till pappa NU och hjälpa honom, så.. Cyaaa

You could be a sweet dream, or a beautiful nightmare. Eihter way I don't wanna wake up from you! 
Ha-Ha, sooooooo true :)


Kommentarer
Postat av: Raougina

asså vaaaa? ska man ha läst ut en engelskbok till nästa vecka? :O

2009-10-30 @ 18:36:19
Postat av: nelly

vet inte om det är nästa vecka. men ganska snart iaf! :) :(

2009-10-31 @ 00:09:16
Postat av: Pernilla

sv; Han gick bort i en moppeolycka, blev på körd av en bil... :(

2009-10-31 @ 13:29:59
URL: http://pbergquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0