thiz iz why I'm hot

.. sitter i morgonrock, helt nybadad! Imorgon ska jag träffa Angelica, vi ska fixa massa saker inför tjejmiddagen. Fråga min inte varför, men vi ska ha åttitalstema, haha! Vi ska vara hos Angelica & vi ska firra allt. Mat och så! Orkar inte dra till med värsta middagen, så det får bli tacos. Enkelt, men ändå gott! Jaja, nu ska jag läsa sista Twiligtboken som min söta mamma köpte till mig! Herregud, fattar inte att JAG är fast i sån där skit. Vampyrer och alla möjliga sagofigurer. Jisses, men life is life & dom böckerna ÄR faktiskt grymma. Trodde aldrig att jag skulle gilla dom, hehe. Kisses!


psssst! angående min dröm häromdagen, det är inte meningen att man ska förstå! Antar att bara Matilda & Angelica ska förstå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0