she got bette davis eyes..

Tjoho alla tyffingar! :)
jag sköter mitt löfte och skriver nu då.. Idag har det vart en ganska skön dag i skolan inget speciellt hände, ett stort plus för dagen var att vi fick sluta en halv timme tidigare! & det tackar man ju inte direkt nej till. Så nu sitter jag här hemma har precis ätit 3 knäckebrödsmackor med ost på och druckit fanta. Knäckebrödsmackor med ost på är bland det bästa jag vet, äter det nästan varje dag. Men nu har jag inte tid att sitta här och lata mig måste ta tag i matte boken och räkna minst 10 tal, ännu ett plus om jag räknar 20! Så skriver kanske senare.

Bjuder på två supergülliga bilder + att en av bilderna har min guldkedja med ett kors med en människa på! känn på den ni ;)

puss/angee♥

PS. Sofie och Frida ÄR mitt privatliv!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Sweet :D <3

2009-10-05 @ 16:17:44
Postat av: nellaaa

haha bra jobbat angelica. HAHAHAH juste, när du bah, ååh tack ett korsmed en människa på x) , manba JESUS, hellooo :)))

2009-10-05 @ 17:06:52
URL: http://nellange.blogg.se/
Postat av: Ewelina

Hahahhaa sköning Angie! "Ett kors med en människa på" :D <3333333333

2009-10-05 @ 18:12:21
URL: http://ewelna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0