River flows in you

Tja! Ska strax på match i skogås, möter dom.. I nivå1, flajsan den murveln ska inte med, eftersom hon ska plugga, :( Jaja, behöver också göra det egentligen, NOprov imorgon, på VG&MVG, bajssss. Men ska fan vara bra på det (hur nu det ska gå till, eftersom jag inte pluggat... hmm) Mitt rum ser ut som en rumpa, as usual. Men har iallafall hunnit byta lakan och bäddat, hahaha! Cred till mig. Har dessvärre rivit ur hela lakansskåpet för jag inte hittade matchande lakan, hmm i-landproblem? Njaa...

btw, vet ni hur mycket jag stör mig på denna LadyGaga?! Hon gör verkligen allt för att få vara med i media. Hela hon är så överdriven, kolla bara hennes kläder? Hon såg ut som en mumie på MTVgalan, manba okej? What's the deal? Sedan säger hon att hon har en b'lle och grejer? Men häromdagen kollade jag i en skallertidning, då har jäveln beiga trosor och visar typ allt.. Vad vill kvinnan? JO, HON VILL SYNAS & HÖRAS... Felicia sa idag att alla hennes låtar låter likadant och jo tamefan det gör dom, hakar upp sig på orden i refrängen och texterna är helt meningslösa. (Kan inte säga att jag inte lyssnar på hennes musik, för det gör jag, men man tröttnar snabbt på låtarna.. &5 egentligen är dom sämst, haha!)


BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ, vad är problemet med människan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0