Pluggkväll för mig... -.- (är nog glad för det mañana)

Tja! Stannade hemma ifrån min(a) träning(ar) idag, för jag behöver verkligen plugga, ringde putte, och de var bara okej :) har skrivit NOuppsats och gjort engelskauppgifterna i nästan två timmar nu. Känns skitskönt! Ska fortsätta med NOn efter att jag skrivit klart det hära, behöve verkligen en paus.. Sitter i köket, funkar bäst eftersom jag inte äger ett skrivbord hos pappa. Haha, ville inte ha det heller :p ! Ludwig kom nyss in med bullar till mig, hahah. Pågens, sjukt goda! Lyssnar på ganska lugna och bra låtar på spotify nu också.. Bäst! Jaja, back to work then.. (juste tror det gick ganska bra på matteprovet idag iallafall, var lite skillad på slutet, men som alltid kommer jag nog få avdrag för mina korta uträckningar, suck!) P&K / nellaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0