Oh, think twice

Tja, hinner inte skriva något idag. Gick runt i alla klasser hela dagen och snacka med alla gubbänglar, skönt! Ska på träning som börjar fem, alltså handboll! Haha, orkar faktiskt inte träna idag, men aja.. Blir väll hemma igen vid halv åtta senast. Då ska jag kolla matchen på teve med pappa som börjar sju. Bajen-halmstad, shit.. Vinner vi inte den här matchen kanske vi åker ner i superettan, FETT SYYYYND! Haha, och Tony Gustavsson, bajens fd tränare kanske ska köra landlaget med Svennis. Tahahha. Seriöst, det var inte Tony det var fel på, vi har inga spelare! Jaja, ska sluta babbla fotboll nu & ta mig en smörgås (ordvalet, eeh?) & bege mig till träning, chao. P&K / nellyyy





woaah

oh, think twice! lalala another day in paradise, mhmmm. just think about it!


Kommentarer
Postat av: Raooo

UPPDATERA! :)

2009-10-23 @ 15:43:07

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0