Mitt hjärta kommer ändå alltid att vara grönt & vitt

.. då är det väl bara att säga hej till Superettan! Känns så surt. Jag har länge intalat mig att det kommer att lösa sig, att vi kommer bli kvar, men igår var det spikat. Superettan -.- , waaay! I Några minuter på Råsunda trodde jag verkligen att Bajen skulle vara kvar, jag vet inte hur mycket jag älskade Simon Helg just då, men... Pavey gör mål, tre minuter efter han har kommit in.. Han totalt krossade mina drömmar, blä. Jaja, Life Goes On.. Eller hur säger man?


Jag saknar er, Runarn, Kingston & Eguren...


Kommentarer
Postat av: sara

HAHAHA jag hatar att säga det men jag saknar erkan zengin, jävla diva va han. men ändååååå :$

2009-10-30 @ 00:20:36
Postat av: nelly

Jag med! hahaha

2009-10-30 @ 11:27:32

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0