Is it you?

Tjabba!
Kom nyss hem från Farsta, klippte ju mig. Orienteringen skir åt helvetica kan man nog säga. Haha, vi irra runt som fan. Jaja, mitt hår blev okej. Luggen kanske blev lite kort, men wtf, man är alltid lite missnöjd i början, blir bättre efter två-tre veckor! Ska strax hem till Lina, det blir hemmagjord pizza, har inte ätit det på år & dagar! Ska bli skitgott.. Förresten, jag fick VG på min engelskauppsats! Fattaaaa, VG! Är inte så vass på engelska, har något problem alltså, det enda ämnet jag har G i. När jag ska snacka börjar jag liksom stamma? Hey wierdo? Alltså, kan snacka på skoj liksom, när man driver, men ja.. Är iallafall sjukt stolt, speciellt när det bara var Matilda i våran klass som gick MVG- ! Men ska städa nu och så. P&K / nellaaa


det här var igår, mitt hår är kortare nu! :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0