GRÖNA & VITAAAAAA

Tja alla monsterdiggare!
Idag är jag SÅHÄÄÄÄÄÄR glad! Vann semin mot Åkersberga på skyttan idag, vilket innebär final på skyttan nästa helg! Kan kopiera Puttes matchreferat sedan, men han har inte skrivit det ännu. Iallafall, Åkersberga gör 0-1 och kan inte påstå att någon är speciellt bra efter det målet.. Halvlek kommer sedan och alla försöker tagga om på nytt, men efter cirkus 15 minuter in på andra gör dom 0-2, trodde det var kört då, men ganska tätt efter får jag en boll av stefii tror jag, lyckas få med mig den och är ensam med målvaken från vänster och tar i som fan och så sitter den, jag var SÅ glad! Haha, alla tagga till extramycket då, och Jossan gör mål på nick ganska snabbt eter, 2-2! Åkersberga börjar gå på knäna och vi var så nära att avgöra matchen med lite tid kvar, jag hade ett högerfotsinlägg till Ninni, men hon nickar precis över! Domaren blåste av matchen och silvergoal väntade.. Orkar inte gå in på detaljer men NINNIIII avgjorde redan i första 5 min! Alla va så jäkla glada! Haha, allt för mig, är helt uppe i varv! P&K / nellaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0