gamla godingar från nellu.blogg.se

Någon som kommer ihåg min gamla blogg? nellu.blogg.se? Jaja, iallafall, kollade igenom den idag. Haha, hittade massa gamla roliga inlägg :p Tänkte visa lite, P&K / nellaaa
(mest inlägg om gamla tabbar, fan vad jag var klantig förut!)

Hade en period när jag var helt förvirrad & alltid gick in i lyktstolpar.. :s

(när jag failade grovt under playahead-tiden..)

(hahahah, somdagt, hade en period när jag var klumpig som satan, gled typ in på mage nästan, kommer ihåg det, hahahah)

(HAHAHA När pappa tabbade sig grovt, men kameran lever än idag! ouff, haha pappa var med när jag skrev historien, han tvinga mig skriva det fär om att reflexerna satt kvar och 13 år i elit och lalal :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0