Fly like you do it

Tja alla glada fiskar!
Matilda sov hos mog inatt. Hade chillkväll, käka chirre & dirre och kollade på film. Filmen vi skulle sett fungerade inte, så vi kollade på Iranska Kakor och Heartbreak Hotel. Haha, Heartbreak Hotel är största B-filmen, men gillar den ändå på något sätt! Man sitter liksom och skäms för dom. Dom är bara SÅ knäppa.. :) Iranska kakor är däremot en hemmagjord film på 20 minuter som jag, Elin, Felicia och Rebecca gjrode i åttan på SO:n. Vi fick MVG på den, haha. Skäms varje gång jag tittar på den, fast den är faktiskt ganska kul ändå. Men folk som inte känner oss fattar nog inte poängen. Det är iallafall en miljöfilm! & nu ska SO-läraren i åttan visa den för alla åttor ;s . Hahahahaha! Lite pinsamt faktisk! Jaja, nog snackat om det!
   Idag var jag i Farsta med Sandra och kollade lite, hon skulle köpa present till sin mami. Åkte moppe dit, alltså Sandras. När Sandra köpt presenten skjutsate hon hem mig ända hem, whooaaa. Så nu sitter jag in da ghetto, haha nerå. Bara Bandis.
Ikväll är det handboll som gäller, och förresten kom med i U-truppen i fotbollen :) Blev skitglad, men samtidigt hade jag en klump i magen för alla som inte kom med. Känns skittråkigt att laget har splittrats! P&K / nella


Har denna dunkadunka-låt på skallen. Kan inte bestämma mig om den är bra eller dålig..
( Inna - Hot )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0