take my hand & walk with me

.. kom nyss hem ifrån skolan, (måste) hjälpa pappa att städa, laga mat & sedan måste jag städa mitt eget rum + plugga. Var skirbra på spanskan idag btw, haha. Börjar ta igen mig lite, var ju lite bra HT08, men sänkte mig till G VT09, not good. men är påväg upp igen, :) !! Hade ju SOprov idag också, tror det gick skitbra, eller helt åt helvetica.. Helt ärligt tror jag att jag får VG. Hoppas på det iallafall. Var ganska luddiga VG / MVG-frågor, så we'll see! Imorgon åker vi på USM i Edsbyn också, men kommer åka hem på lördagen igen, eftersom vi har semifinal i Sanktan på skyttan & det vill man verkligen inte missa! Möter Åkersberga eller Aspudden, har inte kollat vilka som vann den matchen ännu. Juste, ikväll blir det ingen plantid, DJ har match, så vi ska köra mac istället. & sedan kolla matchen. Men ska käka pappas goda carbonara nu med champinjoner & tagliatelle, mums! P&K / nellaaa


L  Ä  N  G  T  A  N  !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0