The wild dogs cry out in the night

Tjena!
Var i stan men Matilda nyss, det var ingen fotbollsträning idag eftersom det är slutspelsmatch mot Bollstanäs imorgon på HammarbyHöjden. Så ikväll ska jag plugga järnet, har inte haft en pluggardag på evigheter och ta mig verkligen på orden, hinner aldrig plugga! Ska skriva klart prao-grejen, göra engelskan & börja knåpa lite på No-uppsatsen, helvetica alltså.. Den ser jag INTE fram emot att skriva. USCH! Men nu ska jag käka mat med Timpa. P&K / nellaaaa


.. btw, såg IdolCalle i stan idag! OMGGG, han är SÅHÄR bra, shit & hon rastakvinnan också!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Calle! fett avis :D

2009-10-05 @ 19:11:53
Postat av: Raougina

Calle har ju fan ingen utstrålning på scen, kollar ner i marken (som om det finns något intressant där nere?) och ser typ full ut när han sjunger.. Haha, han är verkligen INTE någon favorit :p

2009-10-05 @ 20:10:10
Postat av: nelly

men raoooo :O han äger alla iallafall, han är den som KAN sjunga, liksom eddie t.ex han har utstrålnign men sjunger faaaaaalskt! :)

2009-10-05 @ 20:49:41
Postat av: MATTE

öh calle äger hästbälle!!!!!!!!!!

men vi såg anja pärsson också ;))))

och SIMON

2009-10-05 @ 22:20:43
Postat av: nelly

HAHAHA juste Anjaaa förfan x)

simooooooooon, snygg alltså.. :o

2009-10-05 @ 22:22:54
Postat av: Raougina

Haha big NO NO, kan calle sjunga? haha okej han kan sjunga, men inte så speciellt faktiskt! Man måste ju ha allt i ett paket och det har ju fan Eddie!! Vad var det Laila Bagge sa på eddies audition? hon sa ju att han har allt i ett paket, men det har fan heller inte calle!! ;)

2009-10-06 @ 16:52:09

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0