No one knows what it's like..

Tjosan!
Ska strax städa mitt rum, pappa fyller ju år på söndag, kanelbullensdag! Så vi ska fira honom imorgon, kanske är bra om mitt rum är städat då liksom :) Har sjukt mycket läxor som måste göras i helgen! SO-redoisningen om praon, börja med NO-uppsats, göra klart NO-frågorna, Spanskaglosorna & engelska-uppgifterna. Hur ska jag hinna? Jaja, time to clean up my room. Juste stadslagsträning ikväll med handbollen också i Liljeholmen.. Kisses / nellaaaaaa


min nya frilla, man kanske inte ser så bra, men det får duga!
checka mitt nya diadem, lila med rosett :) !
fattar inte hur jag lyckas vara så crazy, mhahh
(klicka på dom så blir dom större!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0