Hammarby F94 REP ♥

Efter finalen, där vi åkte på torsk med 0-2 mot AIK, fick vi reda på massor med grejer. Det var ganska oväntat, men ändå lite väntat för efter träningen i torsdags sa tränarna; gör en bra sista träning nu, för F94! Tyckte att det var lite wierd men liksom aa? Sedan efter finalen säger Stefan, en av våra tre tränare, typ såhär: Tack för min tid med er tjejer, jag kommer inte fortsätta att träna det här laget.. & efter det säger Tomas, våran andra tränare: Inte jag heller, jag kommer att gå ner till F96 och träna dom. & sedan säger Putte, tredje tränaren: Inte jag heller, jag kommer gå upp som assisterande tränare i U-Truppen.
   Så alla våra tränare är borta nu. Inget mera Bajen F94. Tre framgångsrika år på 11manna och lite sjumanna, (haha fast spelade ju mest i det andra bajenlaget då, på sjumanna!) Nu blir man antingen uppflyttad till U-Truppen eller nerflyttad till något annat lag i Bajen. Man får besked i november om man är med i U-Truppen eller inte.
   Men vill bara säga tack till alla ledare & spelare i Hammarby F94 REP, för tiden vi haft. Utan er hade jag inte nått dit jag nått nu. Känns som man kommer böla lite på avslutningsmiddagen alltså, suck. haha :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0