Låtsas som att det regnar

Tjaa, var nyss ute med Nora & Ludwig och handlade godis till dom. Så söta, haha. Gick med dom i varsinn hand och som alltid så snackar dom hela tiden och ba; nellyyy, nellyyyy! Jag klickar på hissknappen , jag säger krokodil krokodil så ingen bil kommer, gröön gubbe :) .. Så hoppar dom runt, hihi. Dom fick varsinn påse och nu ligger dom och tittar på Barda. Dom är skiträdda, har bäddat in dom i en filt och dom är helt inne, haha skojar inte, det programmet är seriöst bra, haha. Värsta medeltidskriget, barn som gör uppdrag och grejer, haha. Nej, nu ska jag dricka massa glas isvatten, ladda inför imorgon. F I N A L   F 1 5  ! !


bild lånas från santan.se (jag & jossan i semin!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0