thursday afternoon

.. kom nyss hem ifrån skolan. Hade idrott sista, vi sprang cooper, gick skitbra. Sprang med Daniel hela vägen typ. Haha, mitt skosnöre åkte ut sista varvet, så foten höll typ på att ramla ut ur skon, synd! Men vurpa iallafall inte, kom in på MVGtid :o enligt Filippa.. Hade höjt mig två minuter sen i åttan sa Kalle! (&för att skryyyyyta lite, kom etta i klassen, woaah) Kompis, det går bra nu. Måste skriva rent uppsatsen i NOn, senaste dagen att lämna in imorgon. Jaja, dax att börja göra den nu. Men Angelica kanske uppdaterar idag, eller nej förrssten glöm det, jag kan nästan satsa pengar på att hon inte kommer skriva någonting idag, haha :) ! P&K / nellaaa


Kommentarer
Postat av: paula r

haha skoja inte nelly , du är en atlet fööörfan ;)

2009-10-17 @ 00:44:36

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0