det vackraste jag vet..

.. sitter och käkar noodles och kollar ut. Shit, imorse snöade det, men om man kollar ut nu är ängen helt grön och himlelen ganska blå(?) Skulle inte tro att det var höst om jag bara såg den här bilden. Haha, wierd alltså. Skulle ta kort med webcam på mig, men det blev värsta motljus, eller vad man säger, jag blev helt svart och det var bara bakrunden man såg.. Haha, raderade alla bilder när jag var med, efetrsom man bara såg en svart skugga. Men ärligt, den här bilden är skitfin tycker jag, klara färger & sen helv svart, alla grejer inomhus.. Så kom tuben preciiiiis också, fat det blev ganska fint med den iof. (ääääärligt, vilket muppigt inlägg, feel sorry for you guys, vem pallade läsa det här liksom?) wellwell, ska strax på träning på kanalis, på lördag är det final ju, WAAAAYYYY. P&K / nellaaa

ps. angelica är inte död, hon är bara hemma och ligger sjuk.. ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0