'Cause now I'm that bitch & you're just a clown

Tja alla monsterdiggare!
Idag var en chilldag i skolan, slutade 14.05. Haha, appropå ingenting, gissa vem som kommer att få MVG i bild? hmmmm, shit. Jag är så satans grym. Jag förstår verkligen inte. Haha, nog om skryt. Fattar inte vad som flugit i mig, har alltid varit så jäkla ödmjuk och hejhå. & nu sitter jag och skryter hela tiden om mina grymma betyg. Nej, jag säger som Bettyyy; MAN SKA VARA STOOOOOLT! haha. Snackade med SYO i veckan också, hon tycker inte jag ska gå typ betnadotte eller så, utan vanligt SAM beteende, eller ekonomi.. Håller på att kollar på olika gymnasium nu, så om någon har något bra tips så är det bara hojta! Jaja, ska strax bege mig mot stan. Avslutningmiddag med laget idag, buhuuuu :( Hörs kanske ikväll.


ps. Angelica din murvel, du suger på att uppdatera! :O ds.
HAHAHAHHAHAHA kolla bilden x)


Kommentarer
Postat av: Raao

En kompis går i Klara Södra, och hon tycker det är en ganska bra skola. ;) Sen är Kärrtorp ganska bra må jag tro, min syrra gick där. Hehe, det var lite tips. (;

2009-10-23 @ 18:07:59
Postat av: nelly

Haha, roligt att du lyckas pricka in just dom skolorna jag tittat på :) vilken linje går kompisen på klara södra?

2009-10-23 @ 22:28:03
Postat av: Raao

Hon går sam-sam tror jag. Hon går i samma klass som Isa, (:

2009-10-24 @ 16:21:34
Postat av: Anonym

okej :)

2009-10-24 @ 17:25:55

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0