You can be a sweet dream, or a beautiful nightmare.

http://dollyblond.se/?p=11698#comments -LÄS! Så bra skrivet...

... ska leta efter något riktigt gott hemma. Sedan skajag läsa min engelskabok!
ville egentligen bara skicka in länken angående KISSie-blä.

En sak till som jag bara ville ta upp... Vet inte varför, men jag stör mig så grymt mycket på särskrivning, ex: gummi stövlar, natt vandra, kött bulle osv... Flickor och pojkar, lär er nu..:Gummistövlar,nattvandra, köttbulle. Man delar för guds skull inte upp orden hej vilt! Om man är osäker kan man åtminstonde sätta ett bindesstresk emellan. Och en sak till angående stavning och sånt. Verkligen alla skriver igentligen, det stavas EGENTLIGEN!
   Okej, slut-dampat. Vill inte påstå att jag är grymmast på att stava och sånt där. Jag vet att jag skriver konstigt ibland.. Och speciellt i denna meningslösa blogg, då man bara skriver allt snabby, fort och pannkaka. Men, ville bara påpeka detta! KISSES!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0