TYYYLER

.. måste bara säga att New Moon vad skitbra! & Jacob (Tyler Launter) är snygg. Jag dör..... När filmen började tänkte jag; haha ofta jag tyckte han var snygg?! (han hade långt hår i början) Men sen klippte han av allt hår och då minndes jag. HALELUJAH! Likaså Embry; hot! Och Robert P är inte ens snygg, förstår inte varför alla tycker att han är snygg? Såg ni hans kropp eller? Helt vit(okej han är en vampyr) och världens äckligaste nipples, haha ellerhur matilda?! och typ luden på bröstet.. Jaja, utan att avslöja för mycket, så kan jag säga att jag stör mig på Bella, jag är på Jacobs lag (nu efter att ha sett filmen.., när jag läste böckerna tyckte jag Edward), Dakota Fanning (stavning?) är med, hon har blivit skitsnygg! & Charlie är så snäll mot Bella!
    Tycker att Edward & Bella är så stela mot varandra, medans Jacob & Bella alltid skrattar tillsammans ser så lyckliga ut, Bella ser ju typ rädd ut för Edward! & återigen, JACOB är ssååååååå snygg. Jaja. Kisses!


Haha, the paint-master, sajjk. (kolla, har klippt uppåtnäsa på mig själv? x)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha fett sööt juh!:§

2009-11-24 @ 22:02:48

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0