Thursday!

Tja, ska strax sova. Ska bara duscha först! Känns bra, mitt rum är städat, inget mer prov denna vecka, chilligaste dagen imorgon.. & det tåkar till och med vada fredag! Wohooo! Ska till mamsen över helgen, najs. Förresten, jag åker snart också! wihooeeee! Allvarligt, could it be better? Vet inte vad som händer under helgen, förutom att jag har två matcher på lördagen i Tumba.. Nästa vecka drar fotbollen igång igen också, efter typ tre veckors uppehåll sedan finalen. Sista matchen med brudarna. Nu är alla lite här & var. Men har turen att spela med massa den här säsongen också! Jaja, slutsnackat. Dax att duscha, Adios mis amigos! Nos vemos..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0