SKYYYLL INTE PÅ PRAKTIKANTEN

.. Har kommit en bra bit på SOfördjupningen nu, det känns som det kommer bli asbra! (hehe, bara för det kommer det säkert inte bli det!) Men är ganska trött på det nu, och ska därför spola upp ett varmt bad! ÅÅÅH, vad skönt! Ska ligga där och gosa in mig i bubblorna och känna bubblor som kryper upp längst ryggraden, älskar att bada! & som grädde på moset ska jag läsa ut min engelskaboken och läsa massor med NO, ohyes! Hahah, så hörs nog inte mera idag! Juste, hann till och med städa mitt käraste rum också. Ännu en check på listan! Snackade yuppinalle med Eda sammtidigt också, gick runt i mitt rum som värsta muppen, med mössa på huvudet och skidglasögon på, så att telefonen skulle sitta fast, utan att jag skulle behöva hålla i den.. Haha, det är sånna stunder man känner sig så wierd :) Men det gillar vi! NU SKA JAG BADAAAAAAAAA! Kisses & Hugs / the one & onlyyyyyy


i några av mina damp-delight-stunder.. Detta är ingenting
emot hur jag brukar go craaaazy, om man säger så. Haha,
jag och min mamma. Ni skulle se oss, vi snackar låtsas-
språk med varandra och leker ICA-praktikanten, haha.
Ska fan filma och visa när hon härmar honom, K L O C K R E N T !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0