pluggheeeest 8)

Aloha!
Imorgon är det SO-förhör & stort engelskaprov. Ska plugga hela kvällen från och med 17.30 haha :).. Jag har blivit asgrym på att plugga nuförtiden, haha nej.. Men jämfört med vilken glidare jag har varit innan, hehe. Men ändrig på det från & med nu! (eller något!) Har utvecklingssamtal snart också, innan jag åker! Men slarver-Antina har typ slarvat bort min ledighetslapp, blev skitsur! Men hon får hitta den, det är inte mitt fel! Ikväll är det DH, haha har blivit helt inne i det. Jag som aldrig kollar på sånt skit. Jag som bara kollar barnprogram, hmmm. Synd, har liksom sett tre-fyra avsnitt i rad nu! Slå på trissor.. Jaja, time to work.. Kisses!


(från Thailand 2008)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0