M&M

Igår kväll kollade jag på flashforward efter idol, det började ju förra fredagen och shit alltså det är ju as bra .. Ett problem, jag blev ju as skraj så mamma fick tillochmed stå med mig i badrummet när jag borsta tänderna! Aja inget mer om det,  för en timme sen kom mormor och morfar hit. Så idag ska vi åka iväg och sedan ska jag färga mormors hår!


Igår åkte Rabih ur idol, woho äntligen säger jag bara.. Även om jag hejar på Eddie så var han verkligen sämst igår och förtjänade för första gången att åka ut men så hängde Rabih löst mot Mariette. Så klart så röstade jag och mamma varsin röst på Mariette, hon är grym! Men jag hejar inte på henne!


Nu ska jag vara lite mer social med min älskade mormor som sitter i soffan bredvid och kollar på Tinas cookalong, ett riktigt bra program!


Puss Angelicaaaa

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0