Jag = nya Carin Götblad! (varning, tråkigt inlägg)

Jag har tänkt på en sak.. (eller ganska många saker!) Tänk på hur mycket man kan bli egentligen! Jag menar; allt från bagare till florist till målare till ekonom till psyklog till receptionist till egen företagare till advokat till kassörska och jag vet inte vad. Har ni tänkt på det? Listan skulle bli lång om jag skulle fortsätta rabbla massor med yrken. Men, jag vill på fullaste allvar bli polis. Jag har alltid varit smygintresserad av det yrket. Det verkar vara så spännande.. Det är ett så brett yrke. Man kan ju vara allt från ridande polis till värsta komissarien osv... Folk tror att det är enkelt att bli polis, men det är det inte. Det är så många test man ska gå igenom och så. Tro mig, har snackat med Bettans mamma och kjelle - Som båda är poliser. Men jag vill verkligen, och det är ganska skönt att jag verkligen vet vad jag vill bli. :) & eftersom jag vill, så kommer det gå, jag ska bli polis. Spikat. :)
 Haha, det var lite kul, skojade med Bettan hela dagen på gymnasiemässan och ba; där är mina framtida kollegor (&pekade på poliserna) .. & sen inne på mässan gick det förbi några poliser; så peka bettan och skratta, så trodde dom som snacka om sitt gymnasium att vi skratta åt dom, haha. Går inte att förklara med det var skitkul! Och när jag peka på taxin och ba; Bettan... Där är dina framtida kollegor :)      
    Jaja, allt för mig! NU: krubb hos Lina.  SENARE: träning  IKVÄLL: plugggggggg! 8)

Jag & BETTÄÄÄÄN! <3

(LIVET BLIR BÄTTRE NÄR MAN VET VART MAN SKA!)


Kommentarer
Postat av: Daniela

Då är det bäst att jag håller hastigheterna i framtiden då nelly!! ;) hahaha! <3

kram på dej tjejjen!

2009-11-24 @ 19:21:10
URL: http://hallonplantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0