Empire State Of Mind


Käkade nyss lite mellis, har träning i Spånga idag, gosh. Allvarligt, ligger skitlångt bort från mig.. Tar verkligen jättelång tid att åka & hittar inte heller precis, men ska åka med Elsa så det är nog lugnt. Ska vara i Gullmars halv sex. Ikväll ska jag plugga massor med NO, eftersom jag ska göra provet tidigare än alla andra, p.g.a min resa! Men jaja, det är ganska lugnt.. Btw! Imorgon ska vi till gymnasiemässan, skitskönt! Slipper några jobbiga lektioner då, haha. Och självklart är det alltid ganska najs att kolla runt där, det är ju ganska viktigt. Eller V Ä L D I G T !   Bara tre månader kvar tills man ska ha valt.. Ungefär! Så......
- Har ni tänkt på vilken linje ni ska välja?
- Isåfall, vilket gymnasium ska ni gå på?
- & slutligen, har någon något tips på ett gymnasium som är bra?


:) <3 Kisses!


Kommentarer
Postat av: Liza

Du är för söt....Snart åker vi jihaaa

2009-11-19 @ 18:32:13

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0