Nov. 10, 2009

.. jag har tänkt på en sak. Vem f*n bryr sig egentligen om; halloj, idag har jag.. blablööblaaa & ska strax lalalala, osv.. Egentligen, så HATAR jag sånna inlägg, men skriver själv så ändå. Ganska ofta. Varför? Mjo, det är en bra fråga som jag inte kan svara på. En till bra fråga är; Varför läser folk bloggar som Dessies, Kissies, osv? Dom är verkligen helt menigslösa.. Vad handlar dom om egentligen? Vem som är snyggast, bäst & har dyrast kläder? Öeeeh (?) Varför ska människor som dom tjäna flera tusen på skit? Vad gör dom för samhället, ärligt nu.. Får mindre tjejer att vilja pumpa brösten med silikon ect, får småtjejer att tro att man inte är fin som man är. (haha, låter som Ulla 42år.. Men honestly, ska inte dom vara förebilder?) Som dessie bah; öööööh, drack fett mycket i helgen & var så packad!!! Visst är hon säkert inte alltid seriös, men ändå.. Folk vill ju f*n vara som henne.. Hur man nu kan vilja det. & ja, jag kan säga att jag INTE vill vara som henne.. Den enda fördelen med att vara henne är att man tjänar fett med deg.. För att inte göra någonting......
      Vill verkligen inte påstå att denna blogg, är speciellt meningsfull. Men får ju inte pengar för det? Skriver mest för att skriva av mig.
      En av dom få bloggarna som faktiskt är intressant att läsa & en blogg man lär sig av, är StinaLees blogg. Ni borde kika in där! Jaja, slutsnackat om detta. Var bara tvugnen... Kisses!


Kommentarer
Postat av: Ragge

Håller med dig Nelly. Men jag stör mig på Kenza för att hon vissa månader kan tjäna ett TRESIFFRIGT belopp, när hon bara skriver om sin vardag, slänger in lite modellbilder och skriver typ: "här får ni lite bilder från gårdagens village". Det är ganska orättvist med tanke på tex läkare som verkligen jobbar hårt, när dem knappt får 3/4 av det hon tjänar. Men men,.. sedan får man ju inte glömma att hon jobbar för mtv och då lockas ännu mer folk till hennes blogg ..

2009-11-10 @ 19:42:17
Postat av: Nelly

Jaa, men ofta hon tjänade det bara på bloggen? :o Måste väll ha varit alla hennes jobb? :)

2009-11-10 @ 22:13:10
URL: http://nellange.blogg.se/
Postat av: Nelly

Jaa, men ofta hon tjänade det bara på bloggen? :o Måste väll ha varit alla hennes jobb? :)

2009-11-10 @ 22:14:10
URL: http://nellange.blogg.se/
Postat av: Ragge

ne typ inte. Hon skrev typ "blogglön denna månad" eller något. (:

2009-11-11 @ 14:33:03

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0