Ben & Jerry's? Yes, please!

Gymnasiemässan idag sög. Ingen kunde snacka för sitt gymnasium, lite wierd.. Om man står där ska man ju veta lite vad man snackar om och liksom kunna få folk att vilja gå där. Men man fick ställa massa frågor själv till alla & dom kunde knappt svara på hälften av frågorna.. Dock var det en tjej från Blackebergs gymnasium som snackade på bra & hon berätta även andra saker, som inte hade med deras gymnasium att göra, liksom om B-språk och meritpoäng och sånt som jag inte hade en blekaste om. Sånt gillar vi! Gymnasiemässan gav mig iprincip ingenting.. Fick inte något nytt förslag om man säger så, fick bara en jkla massa brochyrer, man hann liksom inte tacka nej till dom. Fast vi slängde massa innan vi åkte.. Jaja, ska städa lite nu! Kisses



SATAN! Vad gott! Vill trycka i mig en sån här nu. Lovely!


Kommentarer
Postat av: Raougina

Brunnetisen från Blackeberg? I agree, hon var grym på att snacka och ge råd och tips om sitt gymnasium! (:

2009-11-19 @ 20:07:33
Postat av: Nelly

EN brunett? eller vadå? Njee, snackade med en blond tjej :) och hon gav allmänna råd också, skitbra! Men skulle aldrig palla gå där, en timme till skolan typ ;)

2009-11-19 @ 22:38:01
Postat av: Nelly

Haha Raougina, vad är brunnetis? :)

2009-11-19 @ 22:40:38
Postat av: Raougina

Haha, menade brunettisen, typ som ett smeknamn på brunetter. :p Ahaa, det var en brunett som också var grym på att snacka, verkar som att de flesta som går där är grymma på det dem gör! (;

2009-11-19 @ 22:57:47

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0