(ännu ett meningslöst inlägg)

Jag har, eller folk har, kommit på att jag är jkligt dålig på att visa när jag är seriös eller oseriös. Det är nämligen ganska ofta som jag driver (även när jag skriver här) , det kan liksom gå jättelång tid innan folk faktiskt fattar att jag skojar! Eller, när man snackar om det i efterhand, ex; när jag skrev taskmört och en pil på ett papper & kollade på den personen, eda, och ba eeeeh ;s .. & hon sa ingenting, men trodde fortfarande att hon förstod att jag skojade, men icke sa nicke.. Det får man minsann förklara sen ;) .. Måste börja tänka på det, att skämta tydligare, haha. Fast på är det ju inge roligt? Det jag vill konstatera med det här egentligen är; JAG HAR SÅ JKLA DÅLIG HUMOR!!!!! Sitter liksom och garvar åt astråkiga saker! Den här t.ex :) HAHAHA, påminner mig om Timmy när han var liten ;)


sen har dom gjort en reeeeeeeeeeeemix också! :p


Kommentarer
Postat av: Raoooou

hahah fett skööön

2009-11-25 @ 19:51:36

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0