angelica kommer inte på någon rubrik

Tjaaa alla glada&positiva läsare ;)
Jag har verkligen inget att göra så beslutar mig själv för att skriva i bloggen (eller Nelly har tjatat lite också). Nu ska jag FÖRSÖKA skriva minst ett inlägg om dagen. Idag har jag vart i skolan och vi övade inför kabarén på måndag, jag är så sjukt nervös!!!!!! sen hade vi en bild lektion och sedan no ... Alltså jag börjar tycka no är halv roligt(?!) Efter skolan drog jag och Nelly hem till henne så hämtade hon lite saker som hon skulle ha hos sin madre i helgen sedan drog vi till farsta och Nelly köpte en söt skjorta! När jag kom hem åt jag upp ett helt paket typ tunnbröd med philidelphia ost!! Shit jag är fortfarande hungrig ...

Skriver senare


puss angeliicaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0