3 days to go!

Tja. Ska strax sätta igång med pluggandet. Allvarligt, jag orkar inte... Skitskönt att ha SOprovet gjort idag, & nej det var inte ett prov, utan det var ett läxförhör.. Men det var liksom frågor på det, som var riktigt TUNGA provfrågor. Eller åtminstonde en utav dom. DAAAAMN! Jaja, känns skitskönt att ha det gjort!

Skriva klart uppsatsen om Monet (haha)    CHECK!
Plugga till SOprovet på måndag                CHECK!
RÅplugga NO, har prov tididare än alla.. -.-
Skriva klart min SO-fördjupning, och komma på exakt vad jag ska ta reda på i Indien om kristendom & hinduism -.-
Läsa ut min engelskabok, samt skriva bokrecension!
Packa lite, fixa packlista kanske (?)
Plugga in spanskatexten så jag kan det utantill. BLÄÄÄÄ!


ps. allt kretsar inte kring dig! ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0