Angelica & Nelly

HALLOJ!
Imorse vaknade jag upp hos söta Angelicious. MYS! Ah, igår vaknade vi först hos mig, käka frulle, sen middag. Något joxx som jag och Timmy, bror, ville prova. hmmm.. Sen åkte vi till angelica, snacka först, sen gick vi ner till annika, där var även paula :) Sen gick alla fyra och mötte Sofie, sen gick vi hem till Angelica igen, då kom Jonas & Liam (?) Som tydligen hade cyklat till fagersjö, mamba yeah! Aaaaaah, vet inte riktigt vad vi gjorde. Men sen drog alla, då va det bara jag & Angelica kvar, vi käka chirre med dirre och snaacka och Angelica mingla som vanligt runt på allas bloggar. Hehe.
aaah, idag drog vi en sväng till Farsta, hittade FINASTE munkjackan på Carlings, men tyvärr, den kostade 500, så jag ville vara lite sparsam, även fast jag har mycket pengar nu. Köpte istället tröjan till höger på Gina, eftersom jag hade ett presentkort där. Köpte även en mörkgrå pennkjol. Sen köpte jag en mascara och present till mams som förövrigt fyller 42 idag, GRATTIS! P&K / nella

Kommentarer
Postat av: ida

har en lika dan sån tröja dem e så fina ! :D

2009-05-23 @ 11:53:10
URL: http://presspause.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0