the big town

Tjulululu.
Orkar inte gå in på hela dagen (?) Men efter skolan drog jag, angie och matte till stan för att kolla lite. Fick med mig ett puder från FACE, hade presentkort dära.. Bamboo-hoops, guld och stora! Klackskor (?), hmmm. inte äkta mig, men ska aldrig använda dom i skolan.. eftersom jag redan är skolans flaggstång, mamba jääej. Aja, dom var BILLIGA så.. Justjah, angelica köpte också sånna.. Köpte även hårnålar.. & ben och jerrys glass i gamla stan, på deras glassbar. MJAO! suuupergott! Bjöd kära angie också ;p P&K / nellaaaa
juste, skorna här nedan.. snygga ? jag tycker... iiih (a)

ps. give me a sign? you're strange.. -.- ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0