sick

Lyckad dag. Verkligen... Inte.
Vakna - Käka - Engelska - Alvedon - Hemgång efter halva engelskan - Spyfärdig - Däckad 100 från porten - Migrän (?) - Däckad på badrumsgolvet - Åla sig in till vardagsrummet, för att inte spy - Däckad i soffan - Krypa till köket för att inte svimma - Nudlar - Topmodel - UFF!

Kortfattat om min dag. Drog hem efter första halva lektionen. Jag såg blurrigt imorse (?) Sen fick jag typ migrän och annat mys, som är ointressant. Stackars mig. Haha, kasnke skola imorgon? hmm...


ps. I never thought I'd fall for you as hard as I did. ds.

Kommentarer
Postat av: Emma

Fin blogg :)

2009-06-01 @ 22:33:38
URL: http://emmaengstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0