nellange

Jodå ska vi berätta om vår tid tillsammans igår.. Det började med att Ange med familj gick på bussen där Nella satt. Sedan for vi av och skulle äta pizza, det var mycket trevligt... Efter pizzan drog vi och handlade chirre,dirre, lääääääääsk och jumijumi (godis) När vi sedan var hemma bestämde vi med Felix att vi skulle hitta på något, så Ange och Nella drog in till skanstull och träffade honom.. När vi sedan skulle hem så skulle vi hunnit med bussen som vi skulle ta om inte ett par jävla idioter hållt upp dörrarna i typ 10 min(?) i sockenplan, så vi missa den och då smsade Ange Niki och bad han komma till högdalen där vi satt och vänta på bussen, han kom ungefär när det var 5 min kvar tills bussen skulle gå så han gjorde oss sällskap 1 station. Sen på bussen fick Ange ett lite drivigt sms, så vi låg oh drev med massa på sms typ halva tiden innan vi la oss och hade det mysigt... Men innan vi somna fick Nella typ scitzooryck (?) , hon lekte typ olika personer och sånt, haha. Hon hoppade på Ange sen somnade hon så, HAHAH vilken lirare asså .. Sen ringde en person och väckte Ange precis när hon skulle få reda på massa saker i hennes dröm, haha vi är helt saaaaikade! :)

p.s Nella sov hos Ange därav tredjepersonuttalande.. d.s

PUSSAR/ N&A


Kommentarer
Postat av: Jagheterintesune

Har du mig på bloglovin? :) kram

2009-05-24 @ 14:16:04
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0