mjaoosikken

Tjulululu!
Usch, vilken mördisdag.. 8.15-16.15, mamba jeajj. Men det är bara att hålla ut, betygen sätts ju nästa vecka, så det är ju lurre strax. Idag har jag pluggat lite matte, men det känns ändå som det kommer att gå bra. Det jag oroar mig mest för är G-delen. Brukar oftast ha mest problem med den (?) .. Helt sjukt, menmen. That's me.
   Imorgon blir det en shopping-runda med angelicious. Senare middag hos min ex-låtsasmamma (?) hmm.. Ska bli gott & mysigt. Hon lagar så god mat ! Nääej, nu ska jag försöka plugga spanska och yttligare matte. SES! P&K / nellaa

- present till flajsan
- hårnålar, toffsar (?)
- skolavslutningskläder
- skoooor!
- runda stoora bamboo-hoops. LOVE IT!
- en diary kanske (?)
- ett svart och vitt linne.
- + nått annat

ps. mister man en finns det tusen åter! thaaadaaah ds.

Kommentarer
Postat av: Jagheterintesune

Okej, vad kul! :D <3

2009-05-27 @ 10:44:48
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/
Postat av: Jagheterintesune

Fint! :)

2009-05-27 @ 10:48:31
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0