I'm falling in love with your favorite song...

Ligger i sängen och lyssnar på "dance with somebody- Mando Diao"  tänkte berätta lite kort vad jag gjort dom senaste dagarna... I onsdags tappade jag mitt busskort..(suck) Tur så skulle lilla jag slagga hos Nelly, så snäll som hon är får jag låna hennes busskort så jag kommer hem och så.. Har fått ett nytt kort nu iaf, tur det ! Sen dagen after onsdag alltså igår slaggade söta nellpell hos moi ! hon har ju berättat vad vi två filurer gjort.. Iaf idag efter att Nelly drog hem drog jag till stan med la familia, och anmälde mitt busskort och sedan köpte vi skor, ja SKOR! till mig, Natalia och Veronika.. Efter vi tre köpt nya skor så drog jag och mamma till farsta där jag köpte sån tröja som Nelly köpt fast en vit, och till den ett jätte gulligt skärp, kan slänga in en bild någon dag, aja nu har jag inget gött att skriva höhö


PUSS/ angeeeeeh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0