idro

Hej!
Idag har det varit fullt ös med idrottsdag och allt. Jag och Elin var bäst av tjejerna på 100 meter, så vi fick springa värsta staffetten inför hela högstadiet (?) Vi var ganska duktiga ändå, fast vi sprand i strumpor och hade käkat 5 minuter innan. Mamba, smart! Våran klass kom iallafall tvåa ! Efter allt det, åkte jag & FlajsiBajsi in till stan och kollade lite. Hittade en lila jack-kofta, som jag dock redan har i svart, men jag älskar den så mycket att jag inte kunde låta bli.. Ska hitta nått kul att ha till skolavslutningen också. Ska satsa på en blommig liten söt kjol tror jag. Güll. Aja, visar tröjan sen kanske (a) , P&K / nellzor





• randig sak, GINA
• vitt linne under (?)
• jeans NUDIE
• lila converse DNA


Kommentarer
Postat av: Amanda wingenfeldt

Vet du om tröjan finns kvar nelly? :)

2009-05-23 @ 18:59:59
URL: http://awanda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0