i don't care if monday's blue

ALOHA!
Ganska tjillig dag i skolan today. Dubbel-lunch eftersom spanskan utgick och slutade vi 15.00, typ. Efter skolan dragade jag hem och sen åkte jag, paps och Timmy till Ica MAXI och storhandla fett. Efter käkade jag och familia dunken snabbt som satan och sen bar det iväg på FYS i skönstaholm. Roligt faktiskt. Nääej, nu ska jag ta och duscha. P&K / nellzor'

.. btw , är ledig från skolan imorgon bara för att jag är så duktig och inte ligger efter i något. Så jag och älskade matilda ska plugga matte och SO, hähä.

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför är dt 2 bilder på dig och 1 på den andra tjejen? :p

2009-05-19 @ 14:54:10
Postat av: Nelly

spelar det någon roll ? :)

- för att det va finare att ha en större bild imitten och två mindre på kanterna. Tyckte det bara blev fint, kunde lika gärna ha varit hon på två bilder.

2009-05-19 @ 19:00:12
URL: http://nellange.blogg.se/
Postat av: Nelly

& förresten, varför inte bara skriva sitt namn, Raougina?

2009-05-19 @ 19:07:07
URL: http://nellange.blogg.se/
Postat av: Raougina

höhö...menade inget illa då! :S



(för att jag kanske glömde..)

2009-05-19 @ 20:30:10
Postat av: Raaougina

och förresten..vf skriver du aldrig i din egna blogg? (: jag som brukade följa den..buhuu.. :(

2009-05-19 @ 20:33:57
Postat av: Nelly

Ba leker att du inte visste vilka vi va ; såhär den andra tjejen :o haha' , så tror inte att du glömde, men skitsamma



; hm, orkade inte för att hela min släkt läste och det är roligare att vara två, för då känns det inte lika illa om man inte uppdaterar,

2009-05-19 @ 21:40:07
URL: http://nellange.blogg.se/
Postat av: Raougina

HAHA, aa men menade angelica dåra...haha ;p



aha..okej..väldigt synd för dem som följde den...höhö (:

2009-05-20 @ 15:16:28

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0